קרין גולדנפרב – למה חשוב לעבוד עם מעצבת פנים מקצועית וכיצד בוחרים אשת מקצוע

עיצוב סלון

תהליך של בניית בית חדש או שיפוץ בית קיים, צריך לקחת בחשבון הרבה מאוד דברים, פרטים, שיכולים להשפיע על היכולת לנהל במבנה שגרת חיים סדירה ונעימה אחרי שמאכלסים אותו. לכל החלטה שלוקחים, תהיה השפעה ארוכת טווח, שכן סביר להניח שלא נשנה דברים באופן מהותי, עד לשיפוץ הבא, אם בכלל.

למרבית האנשים, אין את הידע והכלים לדעת מה הם צריכים לקחת בחשבון ואיך לעשות את זה. לכן הדבר הנכון מבחינתם לעשות הוא לשכור אשת מקצוע שמתמחה בכך. ניתן למצוא לא מעט נשים המתמחות בכל הנושא של תכנון אדריכלי למבני מגורים וכן בכל מה שקשור לעיצוב פנים שלהם. בעזרתן הם יכולים להבין טוב יותר כיצד להשתמש במבנה, מה הם יכולים להפיק ממנו, מה המעלות שעומדות לרשותם, וכיצד לעשות זאת בפועל.

קרין גולדנפרב מתמחה בתכנון אדריכלי ועיצוב פנים ועובדת עם לקוחות פרטיים בתכנון מבנים, חדשים, משופצים או אחרים, במטרה לאפשר להם לייצר סביבת מגורים נעימה ומתאימה לצרכים שלהם. העבודה עם קרין, מסבירה ומדגימה במובנים רבים, למה חשוב לעבוד עם מעצבת פנים מקצועית.

למה רצוי לשכור אדריכלית מעצבת פנים?

מעצבת פנים ואדריכלית יכולה להסתכל על תוכניות בנייה, תוכניות המבנה, ולהבין כיצד הוא יכול לשרת את הלקוח שלה על פי התנאים שיש למקום, על פי מה שניתן להפיק ממנו, זאת כמובן בתנאים לתנאים ולצרכים של הלקוח. קרי, בהתאם ליכולות הכלכליות ולמה שהוא מחפש בשביל לייצר סביבת מגורים נעימה, נוחה ויעילה.

כשמעצבת פנים כמו קרין גולדנפרב ניגשת לפרויקט, היא קודם כל לומדת להכיר את הלקוח שלה בשביל להבין מה הוא מחפש, מה הוא צריך ורק לאחר מכן היא בוחנת איך אפשר ליישם את זה בפועל. בעזרת תכנון נכון, שימוש בחומרים ואמצעים, הבנה של המקום, הבנה איך אפשר לייצר זרימה בין כל חלקי המבנה, כיצד יוצרים מצב שהמבנה משרת את הדיירים. כל זה, תוך כדי שימוש ביצירתיות, גמישות מחשבתית, ראייה רחבה, הבנה שדברים שעבדו במקום אחר לא בהכרח יכולים לעבוד עבור הלקוח הנוכחי ולכן צריך להסתכל על הדברים אחרת.

איך בוחרים אשת מקצוע בצורה נכונה

בשביל לבחור אשת מקצוע המתמחה בתכנון אדריכלי ועיצוב פנים יש לבחון 3 פרמטרים עיקריים:

ראשית, איזה ניסיון יש לה ובאילו סוגי פרויקטים היא מתמחה. ניתן ללמוד זאת, בין היתר, גם דרך תיק העבודות שלה. אז ניתן לראות מה היא עשתה בעבר, מה הסגנון שלה ועד כמה הוא מתאים למה שמחפשים.

שנית, יש לבחון את הכימיה האישית איתה, היכולת שלה להבין את הצרכים שלנו כלקוחות ומה בדיוק היא מציעה לנו.

שלישית, יש לבחון התאמה ללוחות זמנים, עלויות, אילו חומרים ואמצעים היא משתמשת ואיזו מעטפת מקצועית היא יכולה להציע לנו.

 

עיצוב סלון

עיצוב הבית בעידן החדש: טרנדים במדרגות מרחפות שלא תרצה לפספס

צעד אל העתיד של עיצוב הבית, שבו חוקי הכבידה נראים כמתכופפים לגחמה של כושר ההמצאה האדריכלי. דמיינו גרם מדרגות המשמש לא רק כאמצעי למעבר בין קומות, אלא גם כפיסת אמירה שמרוממת את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם. גרם המדרגות הצף, פלא של עיצוב מודרני, מגלם את השילוב הזה של פונקציונליות ואמנות. עם עיצובים מלוטשים וחומרים חדשניים, גרמי מדרגות אלה לא נועדו רק להגיע לגבהים חדשים; הם עוסקים בהבאת אלמנט חזוני ללב הבתים.

קרא עוד »