אילו חומרים מתאימים לאיטום קירות?

בעולם הבנייה ושיפוץ הבית, הבטחת השלמות המבנית ואורך החיים של הקירות היא בעלת חשיבות גבוהה. אחד מהאלמנטים החשובים ביותר בתחזוקת הקירות הוא איטום, אשר לא רק מגן על הקירות אלא גם משפר את האיכות שלהם ברמה משמעותית. עם אילו חומרים כדאי להשתמש באיטום הקירות, מאיפה מתחילים ולמה מומלץ שלא לבצע איטום בעצמכם? כל התשובות כאן. 

 

איטום קירות חיצוניים – באיזה חומרים משתמשים?

הנה כמה שיטות לאיטום קירות שחשוב שתכירו, גם אם אינכם מבצעים זאת בעצמכם גם כי תמיד טוב לדעת יותר, וגם כי כך תוכלו לבדוק היטב כיצד אנשי המקצוע שאתם שוכרים עושים זאת:

איטום סיליקוןחומרי איטום קירות חיצוניים מסיליקון זכו למוניטין שלהם כבחירה מומלצת לאיטום קירות לא סתם. אלו הם חומרים גמישים המתאימים למשטחים שונים, לרבות עץ, זכוכית, מתכת ובטון. חומרי איטום סיליקון מצטיינים במניעת חדירת מים, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור חדרי אמבטיה ומטבחים. העמידות שלהם מבטיחה הגנה לאורך זמן, והם עמידים בפני תנודות טמפרטורה וקרני השמש. בעת שימוש בחומרי איטום סיליקון, יש להקפיד על הכנה נכונה של פני השטח. החומרים זמינים בצבעים שונים, המאפשרים להתאים אותם לקירות למראה חלק ומעוצב.

חומרי איטום קירות חיצוניים שהינם אקריליים – חומרי איטום אקריליים מציעים פתרון חסכוני לאיטום קירות. הם על בסיס מים וקלים ליישום, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית. חומרי איטום אלה עובדים היטב על קיר גבס, טיח ומשטחים צבועים. חומרי איטום אקריליים ניתנים לצביעה, ומאפשרים להתאים את צבע הקירות. עם זאת, חשוב לציין שחומרי איטום אקריליים עשויים שלא להתאים לאזורים עם רמות לחות גבוהות, מכיוון שהם אינם עמידים למים כמו סיליקון. עבור אזורים רטובים כמו חדרי אמבטיה, יש לבדוק אופציות אחרות.

חומרי איטום פוליאוריטן – כאשר מדובר באלמנט של איטום קירות חיצוניים בזמן שיפוץ בניין או אזורים חשופים לפגעי מזג האוויר, חומרי איטום פוליאוריטן הם הבחירה המועדפת. חומרי איטום אלו מספקים עמידות יוצאת דופן ללחות, קרני UV ותנודות טמפרטורה. הם מושלמים לאיטום סדקים וחיבורים במשטחי בנייה, בטון וטיח. חומרי איטום פוליאוריטן הם גמישים ביותר, מה שמבטיח שהם יכולים להכיל את התנועה הטבעית של חומרי הבניין. גמישות זו הופכת אותם לבחירה מצוינת לעמידות לטווח ארוך.

 

בוחרים באיכות ובמקצועיות לאיכות חיים טובה יותר

בזמן שיפוץ בניין בחירת חומר האיטום בין אם איטום קירות חיצוניים ובין אם לא המתאים חשוב שתהיה נכונה ומוקפדת על מנת שהקירות ישמרו על האיכות שלהם לשנים ארוכות. לכל סוג של איטום יש את התכונות והיישומים הייחודיים שלו. בבחירה הנכונה תוכלו להגן על הקירות ביעילות ולתרום לעמידות הכללית ולאסתטיקה שלהם. חברת האבן השלישית היא מהחברות המובילות בישראל בתחום איטום קירות ומספקת פתרונות חדשניים, אקולוגיים ואיכותיים, ובעלת פטנט ישראלי לחיפוי דמוי אבן המבוסס על אבן טבעית. צרו קשר כבר כעת.

מכונת ייבוש

10 טיפים לשימוש נכון ובטוח במכונת ייבוש – מה שכל משתמש חייב לדעת

דמיינו את הזמזום העדין של מכונת הייבוש שלכם עובדת בשיטתיות, סימפוניה מודרנית של נוחות ויעילות. בקצב השוקק של חיי היומיום, במיוחד בגבולות הנעימים של הבתים בישראל, ההסתמכות על פלאי בית כאלה הולכת וגוברת. עם זאת, בתוך הסתמכות זו מסתתרת רשת של תפיסות מוטעות ונוף של סיכונים הנובעים משימוש לא נכון במכונות ייבוש. שילוב זה של הכרח וזהירות ממסגר את גישתנו כיום.

קרא עוד »