לבחור וילונות שמתאימים לכל מקום

הווילונות שבוחרים להתקין במקום זה או אחר יכולים להיות כאלה שיהיו פונקציונליים ויצטרכו להסתיר שמש חזקה או נוף לא אטרקטיבי אך יכולים גם להיות כאלה שתהיה להם תרומה לעיצוב של החלל וכך אפשר יהיה ליצור אווירה שונה ומראה שונה עם או בלי הווילונות.

הסוגים השונים של הווילונות שניתן להשיג כיום

מכיוון שמדובר בתחום של עיצוב פנים הרי שיש הרבה מאד אפשרויות לתלות וילונות ואכן יש לא מעט סוגים שלהם. אפילו בחירה של וילון לחדר האמבטיה תתבצע על פי עקרונות עיצוביים וטעם אישי של מי שמתגורר בבית. יש וילון ארוך שמגיע ממש מהתקרה עד הרצפה ויש כאלה שהם קצרצרים וממש נראים כמו פוני ביחד לגודל של החלון. חלק מהותי בבחירה של וילון קשור באופן שבו פותחים אותו וקושרים או דואגים שהוא יישאר פתוח.

 

חומרי גלם שמהם מיוצר וילון

גם לשאלה זו יש הרבה מאד תשובות, שכן באופן כללי הרי שווילונות צריך לייצר מאריגים וטקסטילים שונים ואכן וילונות בד נחשבים לפופולריים והנפוצים ביותר, אך למרות זאת יש סוגים שונים של חומרי גלם שמהם עשויים הווילונות וגם זה צריך להיות שיקול בבואו של אדם זה או אחר לבחור את הווילון שיהיה הכי מתאים ונכון עבור החלון, החדר או החלל שהוא מעצב. חשוב לא פחות לשים לב ממי קונים את הווילון. יש ווילונות בעבודת יד שיכולים להיות גם בעיצוב והתאמה אישיים ללקוח והם יהיו יפים וייחודיים, כאלה שבאמת אי אפשר יהיה לראות בשום מקום אחר. כמובן שצריך לבחור וילון על פי השימוש שלו בעיצוב החדר.

 

וילון לכל חדר או אזור

מכיוון שכיום יש  מגוון רחב של וילונות בד הרי שמה שנותר למי שמחפש וילון זה להתרשם ממבחר בחנות או באתר אינטרנט על מנת לבחון את המידות ואת הדוגמה עצמה. לכל חדר או אזור בבית יתאים וילון אחר – חדר השינה, חדר הילדים, פינת האוכל או הסלון. ברע שמקדישים את תשומת הלב לבחירה נאותה ונכונה הרי שזו הדרך הנכונה לבחור. במידת הצורך אפשר לקבל ייעוץ מהעובדים של החנות או ממי שמתפעל את אתר האינטרנט וכך לקבל עצות טובות שיעזרו לקבל את ההחלטה נכונה. אין ספק שלבסוף העיצוב של החדר יהיה לא פחות ממושלם ויהיה הבדל מהותי בין המראה של החלל עם הווילון או בלעדיו והרי שזו המטרה – שהווילון ייתן את הערך המוסף שלו.

מכונת ייבוש

10 טיפים לשימוש נכון ובטוח במכונת ייבוש – מה שכל משתמש חייב לדעת

דמיינו את הזמזום העדין של מכונת הייבוש שלכם עובדת בשיטתיות, סימפוניה מודרנית של נוחות ויעילות. בקצב השוקק של חיי היומיום, במיוחד בגבולות הנעימים של הבתים בישראל, ההסתמכות על פלאי בית כאלה הולכת וגוברת. עם זאת, בתוך הסתמכות זו מסתתרת רשת של תפיסות מוטעות ונוף של סיכונים הנובעים משימוש לא נכון במכונות ייבוש. שילוב זה של הכרח וזהירות ממסגר את גישתנו כיום.

קרא עוד »