הטרנדים החמים בעיצוב סלונים לשנת 2021

שנת הקורונה שהושיבה אותנו בבית לימדה אותנו הרבה על הצרכים והטעמים האמיתיים שלנו ומה אנחנו רוצים לראות בבית. כתוצאה מכך, רבים מחליטים לעצב מחדש את הסלון שלהם, שהוא חדר המגורים שבו המשפחה התכנסה כולה כל כך הרבה שעות ביממה. לכן, לא משנה אם אתם יושבים בסלון לצורכי עבודה, לימודים, שעת בילוי איכותי עם המשפחה או צפייה בטלוויזיה, הסלון שלכם יכול וצריך להיראות בדיוק כפי שאתם רוצים לראות אותו בשנים הבאות. להלן כמה דגשים שמבשרים על הטרנדים החמים ביותר בעיצוב סלונית לשנת 2021.

עיצוב פשוט יותר בקווים ברורים

העיצוב הפשוט יותר הוא טרנד מתבקש למי שחי שבבית שלו כל הזמן ויודע שכמה שיותר עמוס בעיניים כך מתגבר האיש קט וכולם עצבנים ולא מוצאים את עצמם. קשה גם לארח כשיש גודש בעיניים ולא נעים להסתכל על אלמנטים מסוימים. לכן, שנת 2021 מצטיינת בפשטות יותר גדולה גם כאשר מדובר בסטייל אורבני או הייטקי, פחות עומס של מוטיבים וגופים שונים. הבסיס של שולחן סלון, למשל, יכול להיות מכל חומר כל עוד הקווים נינוחים ורגועים ומשתלבים בהרמוניה עם כל עיצוב פנים בצבעים שבחרתם. הדגמים הרבים שאפשר למצוא לשולחנות כאלה יכולים להתאים למוטיבים הפשוטים האחרים שתרצו להכניס, כמו כוננית ספרים פשוטה או כורסאות בקווים ברורים ונקיים ולא מתפתלים. כמו כן, חשוב לזכור שקווים נקיים ופשוטים מצטלמים טוב יותר בכל זום ומשדרים בית שהוא מסודר.

ירוק, חי, צומח

הטרנד הבא הוא החשוב ביותר והוא כולל הכנסת יותר קיימות ועיצוב ירוק לבית, כאשר המטרה שלו היא גם שיפור האוויר והאווירה. מדובר בחומרים טבעיים, חומרים שהם פחות תעשייתיים ומשדרים מראה כזה, אבל גם אלמנטים כמו צמחייה, קיר ירוק כשזה אפשר, עציצים גדולים או מרפסת ירוקה שיש בה מטפסים וצמחייה שמממזגת את הטמפרטורות כמו מיזוג טבעי. זהו טרנד מאוד חזק שעובד בכל העולם ואפשר להכניס ממנו כמה אלמנטים שונים כדי להפוך את הבית ליותר טבעי.

פשטות

הפשטות מתבטאת לא רק בקווים כי אם גם בחומרים ובחפצים יותר פשוטים לתחזוקה ולשימוש, טקסטילים שאפשר וקל להניח ולכבס, כריות וכל מה שנראה באמת פשוט להנחה בכל פינה בחדר. זה הופך כל עיצוב סלון להרבה יותר נגיש. זה אומר גם להשתמש בעיצובים יותר צנועים גם אם הם יוקרתיים אבל לא כאלה שמנקרים עיניים, כי אנחנו חוזרים לסגנון חיים פשוט יותר בכלל ונשענים יותר על עצמנו.

נוחות מעל הכל

נגמר לתקופה מסוימת העידן שבו לא נוח לנו אבל הסלון שלנו הכי יפה בעיר. הנוחות מחייבת משום שעכשיו אנחנו יודעים שאי אפשר לדעת מתי נעבוד שם שוב ומתי נצטרך לארח את כל הילדים בסגר הבא. כל עיצוב פנים נוח יכניס אלמנטים כמו כורסאות וספות שנראות טוב אבל העיצוב שלהן ארגונומי ומתאים לישיבה ארוכה של שעות רבות כדי לאפשר לכם להתכנס בנחת ובשקט, כולם. לכם זה הרבה יותר נעים לא לשבור את הגב במשחקי וידיאו עם הילדים שצריך להעסיק, וגם לשבת עם האורחים שלכם שעות רבות כאשר אי אפשר לצאת לבילויים.

מכונת ייבוש

10 טיפים לשימוש נכון ובטוח במכונת ייבוש – מה שכל משתמש חייב לדעת

דמיינו את הזמזום העדין של מכונת הייבוש שלכם עובדת בשיטתיות, סימפוניה מודרנית של נוחות ויעילות. בקצב השוקק של חיי היומיום, במיוחד בגבולות הנעימים של הבתים בישראל, ההסתמכות על פלאי בית כאלה הולכת וגוברת. עם זאת, בתוך הסתמכות זו מסתתרת רשת של תפיסות מוטעות ונוף של סיכונים הנובעים משימוש לא נכון במכונות ייבוש. שילוב זה של הכרח וזהירות ממסגר את גישתנו כיום.

קרא עוד »