קיבוץ יגור – מה יש למטבחי יגור להציע לכם?

כשאנחנו חושבים על קיבוצים, בדרך כלל אנו נוטים לראות בעינינו שדות ומטעים, חקלאים שקמים כל בוקר מוקדם לעבוד באדמה, קהילה קטנה שחיה ביחד בשיתוף, ולא פעם אנחנו מדמיינים דברים שמזמן כבר נעלמו מהנוף בחלק לא קטן מהקיבוצים, כמו למשל חדר אוכל משותף, חדר ילדים, מועדון תרבות וכדומה.

הקיבוצים במאה ה-21 נמצאים במקום אחר לגמרי. דוגמא לכך הוא קיבוץ יגור. אחד הקיבוצים הגדולים בישראל, אשר נמצא דרומית לחיפה ושייך לתנועה הקיבוצית. בעבר, הקיבוץ היה מוקד משיכה עבור כל מי שרוצה לחוות את חיי הקיבוץ באופן אמיתי וכן הוא שימש לגאוות התנועה הקיבוצית, לא רק בזכות חקלאות וגידולים, אלא גם בזכות קבוצת כדורסל מפוארת.

היום, הקיבוץ מציע את אחת החברות הגדולות והמשמעותיות בתחום המטבחים בישראל. מטבחי קיבוץ יגור נחשבים למטבחים מאוד איכותיים ומבוקשים, אשר נמכרים ללקוחות פרטיים המעוניינים להתחדש במטבח וכן לפרויקטים של קבלנים ואדריכלים בכל רחבי הארץ.

דרך מטבחי קיבוץ יגור אפשר ליהנות משלל דגמים ודוגמאות של מטבחים, החל ממטבחים קלאסיים, מטבחים מודרניים, כפריים, מטבחי פרובנס ועוד. חשוב לציין, מלבד למטבחים הרי המקום מציע גם ריהוט לבית ולמשרד ועוד שורה ארוכה של עבודות נגרות ברמה הגבוהה ביותר.

 

למה משתלם לקנות בקיבוץ יגור?

קיבוץ יגור מציע לנו חבילה שלא נוכל למצוא בכל מקום בהכרח. החבילה כוללת אפשרות ליהנות מעבודה עם בעלי מקצוע מנוסים ואיכותיים, אשר יספקו לנו את כל מה שאנחנו צריכים בשביל שנוכל ליהנות מתוצר ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן, הם יציעו לנו את החומרים האיכותיים ביותר שקיימים בשוק, זאת בשביל שהריהוט אותו אנחנו רוכשים, ישרת אותנו נאמנה ויחזיק מעמד במשך שנים רבות.

תהליך העבודה עם צוות המקום נעשה בצורה שקופה, אמינה, תוך עמידה בלוח הזמנים שאנחנו מקציבים לכך וכמובן תוך שמירה על גבולות התקציב שאנחנו בוחרים להשקיע בפרויקט. החברה גם מספקת לנו אחריות מלאה על המוצר, על תהליך ההרכבה, וצוות המקום תמיד מוכן לספק לנו שירות, לכל צורך ועניין.

צריך לזכור, הנגריה של קיבוץ יגור קיימת כבר למעלה מ-90 שנה. בתחילה היא שירתה את בני הקיבוץ, אך עם הזמן השירותים התרחבו וכיום כאמור היא מספקת שירותי נגרות לכל לקוח המעוניין בכך.

 

איך נבחר את המטבח הנכון?

כשאנחנו מגיעים אל קיבוץ יגור, יש לנו אפשרות להתרשם מעבודות ישנות שצוות המקום ביצע וסיפק ללקוחות שונים, יש לנו אפשרות לשבת עם הצוות ולעצב מטבח שיתאים לצרכים ולתנאים שעומדים לרשותנו.

צוות המקום ישמח לעזור לנו לעצב ולתכנן את המטבח, על פי כל הכלים שעומדים לרשותו, זאת תוך התאמה של סוג החומרים, הצבעים ושאר הפרטים החיוניים על מנת לעזור לנו לעצב מטבח ברמה הגבוהה ביותר, שישרת אותנו במשך שנים רבות.

מכונת ייבוש

10 טיפים לשימוש נכון ובטוח במכונת ייבוש – מה שכל משתמש חייב לדעת

דמיינו את הזמזום העדין של מכונת הייבוש שלכם עובדת בשיטתיות, סימפוניה מודרנית של נוחות ויעילות. בקצב השוקק של חיי היומיום, במיוחד בגבולות הנעימים של הבתים בישראל, ההסתמכות על פלאי בית כאלה הולכת וגוברת. עם זאת, בתוך הסתמכות זו מסתתרת רשת של תפיסות מוטעות ונוף של סיכונים הנובעים משימוש לא נכון במכונות ייבוש. שילוב זה של הכרח וזהירות ממסגר את גישתנו כיום.

קרא עוד »