הסתרת ארגז תריס

לא מעט אנשים מעוניינים לבחור בפתרון הצללה ביתי כגון: תריס גלילה. מדובר על פתרון הצללה נוח ואיכותי אשר מאפשר להם להנות מהצללה בדיוק באופן שהם רוצים לאורך היום כולו, בצורה קלה ונוחה. יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת שאם בוחרים להתקין תריס גלילה חשמלי לצורך הצללה, הרי שכדאי מאוד להסתיר את הארגז שלו וזאת כדי שהוא לא ישפיע על העיצוב של הבית, על הדקורטיביות ועל  המראה האסתטי. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות הסתרת ארגז תריס בצורה נכונה ואיכותית.

הסתרת ארגז תריס- מה חשוב לדעת?

הסתרת ארגז תריס למעשה מספקת פתרון נוח ואיכותי מאוד לצורך אחסון תריס הגלילה, כאשר המטרה היא לשמור על המראה הדקורטיבי והמעוצב של הבית. כדי להסתיר את ארגז התריס יש ליצור בקיר גומחה עבור ארגז התריס. בגומחה זאת מאחסנים אותו. ארגז התריס כולל המנגנון שלו למעשה יהיה מאוחסן בתוך הגומחה, כך שמצד אחד הוא יהיה נסתר רוב הזמן ומצד שני תהיה אפשרות להשתמש בו מתי שרוצים בצורה קלה ונוחה. מדובר על הפתרון הטוב ביותר עבור כל אדם שמעוניין להתקין תריסי גלילה בביתו, אך חושש שהדבר יפגע במראה ההרמוני של הבית. הארגז הנסתר יהיה מאוד נגיש ותהיה אפשרות לפתוח אותו בקלות, הוא ללא ספק מספק כיום את הפתרון המתקדם והאיכותי ביותר לצורך הצללה נוחה ודקורטיבית.

היתרונות של ארגז תריס נסתר

לא מעט אנשים הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי, מעדיפים לבחור להסתיר את ארגז תריס הגלילה שלהם. הסתרת הארגז היא דבר בעל יתרונות רבים. באמצעות ההסתרה המדוברת הארגז סמוי מן העין ומאפשר שימוש נוח ויעיל בו. אם עד לא מזמן השימוש בתריס גלילה דרש את ההתקנה של ארגז גדול ומאסיבי מעל החלון שאינו משתלב בחלל ופוגע בעיצוב הבית, כיום פתרון ההסתרה הוא ללא ספק פתרון איכותי. הארגז מצוי בתוך גומחה בקיר ולצבוע באותו הצבע של הקיר, כך שהוא משתלב באופן הרמוני בקיר ולא פעם כלל לא ניתן לשים לב שהוא נמצא שם. בד בבד, הוא לא מסרבל את עבודת ההפעלה של התריס וניתן לפתוח ולסגור את תריס הגלילה בהתאם לצורך בכל זמן על ידי לחיצה קלה. כמו כן, ניתן לתחזק אותו ולטפל בו בצורה נוחה. גם אם התריס חבוי בגומחה זה בהחלט לא אומר שיהיה קשה ולא נוח לתקן בו בעיות שונות שנוצרות או לתפעל אותו.

כיצד מבצעים הסתרה של ארגז תריס גלילה?

כאמור, הסתרת ארגז תריס גלילה מהווה כיום את הבחירה הטובה ביותר לכל אדם שמעוניין להתקין תריס גלילה בביתו, להפעיל אותו בקלות ובד בבד לשמור על המראה האסתטי והדקורטיבי של הבית. אם אתם תוהים כיצד בעצם מבצעים את הסתרת תריס הגלילה, הרי שראשית כל יש צורך לבחור את תריס הגלילה כולל ארגז התריס המתאים ביותר לביתכם, לתקציב שלכם, לצרכים שלכם ועוד. יש להתייעץ בשלב זה עם אנשי מקצוע שיוכלו לבחון אתכם את הפרמטרים השונים ולסייע לכם להחליט נכון. לאחר מכן, יש צורך למקם את תריס הגלילה בצורה נכונה על מנת שתהיה אפשרות להסתיר את ארגז התריס. עבודת יצירת הגומחה עבור הסתרת הארגז בקיר, חייבת להתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, אשר יודעים כיצד לבצע את העבודה בצורה מדויקת ואיכותית על מנת שלא לפגוע באופן כלשהו במראה הבית ובד בבד לאפשר לכם להשתמש בתריס ולתחזק אותו בצורה נוחה ונגישה.

מכונת ייבוש

10 טיפים לשימוש נכון ובטוח במכונת ייבוש – מה שכל משתמש חייב לדעת

דמיינו את הזמזום העדין של מכונת הייבוש שלכם עובדת בשיטתיות, סימפוניה מודרנית של נוחות ויעילות. בקצב השוקק של חיי היומיום, במיוחד בגבולות הנעימים של הבתים בישראל, ההסתמכות על פלאי בית כאלה הולכת וגוברת. עם זאת, בתוך הסתמכות זו מסתתרת רשת של תפיסות מוטעות ונוף של סיכונים הנובעים משימוש לא נכון במכונות ייבוש. שילוב זה של הכרח וזהירות ממסגר את גישתנו כיום.

קרא עוד »