עבודות ניסור בטון – מתי הכי כדאי לבצע אותן?

אנשים רבים דוחים עוד ועוד את עבודות הניסור בבטון שהם רוצים לבצע בבית שלהם. הסיבות הן רבות: ההוצאה הכלכלית, התזמון אף פעם לא מתאים, הלכלוך, הבאלגן ועוד ועוד ועוד.
מתי לדעתכם הכי נוח לבצע את העבודות האלו? שאלנו את המקצוענים בניסורים כל מיני שאלות מעניינות והתשובות שקיבלנו הפתיעו גם אותנו! בואו ללמוד ביחד איתנו עוד על עבודות ניסור בבטון מהמקצוענים בתחום.

 

הטיימינג המושלם בכלל קיים? עבודות שיפוץ

באתר מנסרים של בטון תוכלו למצוא מגוון של עבודות שאפשר לבצע בשביל לשדרג את הבית שלכם. מהרחבת חללים ועד ליצירת חלונות גדולים יותר. אז מה בעצם מונע מאנשים לבצע את השיפוץ שהם רוצים בבית שלהם? מציאת הטיימינג המושלם.
אז הנה כמה זמנים מעולים לעבודות שיפוץ:
כשאתם בחופשה ואחד השכנים יכול לבוא להשגיח מידי פעם.
בזמני שגרה שגם ככה אף אחד לא נמצא בבית במהלך היום.
לפני פסח. זמן מושלם לשיפוצים ושינויים בבית.

 

האם קיים הבדל בין ניסור לקידוח?

ניסור בטון בצפון דומה לניסור בטון במרכז, אבל ניסור וקידוח הם שני פעולות שונות בתכלית. הבלבול קיים אצל אנשים רבים, לכן אנחנו כאן בשביל לעשות קצת סדר. מדובר בשתי פעולות שונות שמתרחשות בבטון אבל הן שונות לגמרי:

קידוח בבטון נועד בשביל לייצר חורים עגולים שישמשו להתקנה של תעלות כחלק ממערכת החשמל, האינסטלציה או למכונות ומייבשי כביסה.

ניסור בטון מיועד ליצור חורים או מפתחים גדולים יותר. הוא נמדד על פי האינצ'ים שלו בעוד שקידוח נמדד על פי הקוטר של החור שצריך ליצור בבטון.

כל מה שרשום במאמר עוסק רק בניסור בטון לכן אם גילינו לכם עכשיו שאתם בעצם צריכים קידוח יש בעבור זה מאמרים שלמים אחרים.

 

הצעות מחיר בנושא ניסור בטון

הצעת המחיר שתקבלו מקבלנים תהיה מורכבת מכמה גורמים. קודם כל החלק הכי חשוב הוא להעביר לו את כל המידע שנתן לכם הקונסטרוקטור. הקבלן יבחן את הדברים אבל עדיין לא יוכל לתת לכם הצעת מחיר מדויקת. בשביל זה הוא יצטרך להגיע אל המקום שבו השיפוץ צפוי לקרות. שם הוא יבחן את הדברים, הוא יסייר באתר ויבדוק את התשתיות דרך עיניים מקצועיות ורק לאחר מכן יוכל לתת לכם הצעת מחיר סופית.

 

אז, מה הגורמים שמשפיעים על מחיר העבודה?

עבודות של ניסור בטון מושפעות מהגורמים הבאים:

נקודות חשמל – אם אין לכם חשמל תלת פאזי בבית תצטרכו להשכיר מכשיר שנקרא "מחולל חשמל" שיוכל לספק מספיק חשמל לביצוע העבודה. עדיף לתת לקבלן להשכיר כי המחיר שלו זול יותר ממה שאתם תקבלו. מנסיון.

פינוי פסולת הבטון – יש קבלנים רבים שלא מחשיבים את פינוי הפסולת בהצעת המחיר. אם אתם מעוניינים בכך תצטרכו להוסיף תשלום.

 

 

מכונת ייבוש

10 טיפים לשימוש נכון ובטוח במכונת ייבוש – מה שכל משתמש חייב לדעת

דמיינו את הזמזום העדין של מכונת הייבוש שלכם עובדת בשיטתיות, סימפוניה מודרנית של נוחות ויעילות. בקצב השוקק של חיי היומיום, במיוחד בגבולות הנעימים של הבתים בישראל, ההסתמכות על פלאי בית כאלה הולכת וגוברת. עם זאת, בתוך הסתמכות זו מסתתרת רשת של תפיסות מוטעות ונוף של סיכונים הנובעים משימוש לא נכון במכונות ייבוש. שילוב זה של הכרח וזהירות ממסגר את גישתנו כיום.

קרא עוד »