לשמור על בטיחות הילדים מבלי לפגוע בבית

ילדים זה שמחה, וזה גם לא מעט אחריות. למשפחות עם ילדים קטנים ישנה אחריות גדולה מאוד לשמור עליהם מכל משמר שהם לא יעשו שטויות. ולמרות שהם עדיין יעשו שטויות, עם כמה שלא נשתדל, חשוב מאוד למנוע מהם לעשות דברים מסוכנים מדי, כמו להתקרב לחלונות פתוחים. לשם כך אנו מתקינים סורגים לחלונות, כדי שגם הם יוכלו להנות מהיופי של הנוף שבחוץ, אך למרבה הצער כשחושבים על סורגי בטיחות אי אפשר שלא לדמיין עמודי מתכת אכולי חלודה מיושנים ומכוערים.

לשם כך, יש לנו פתרון מעולה – סורגים לחלון מעוצבים ואיכותיים שאינם ממתכת או מחומר אטום אחר – סורגים שקופים ובטיחותיים שיעשו את הבית שלכם לבטוח יותר ויפה יותר!

מהם סורגי בטיחות לילדים?

חברת טף סורג הינה החברה המובילה בישראל בייצור והתקנה של סורגים בטיחותיים שקופים. סורגים אלו נועדו לתת מענה למשפחות עם ילדים המעוניינים להציג מחסום בפני נפילה חלילה. סורגים אלו מיוחדים בכך שהם לא בולטים מדי, לא מכערים את הבית כלל ולמעשה אף מעניקים לו איכות ויופי אלגנטיים. סורגים אלו מותקנים בצורה בטיחותית והם עומדים בכל תקני הבטיחות המחמירים. אחרי הכל, אנו חושבים על הבטיחות של הילדים שלכם – מעל הכל!

התקנה של סורגים לבית חד פעמי?

סורגים לחלון אלו מאפשרים התקנה פשוטה וקלה במיוחד גם לדירות שכורות. לא תצטרכו לדאוג לגבי ההתקנה וההורדה שלהם במידה ותצטרכו לעבור ולחפש דירה חדשה – תוכלו להרכיב ולהוציא אותם בצורה קלה ונוחה מבלי לפגום בבניין או במסגרת החלון. כך תוכלו לשפר את איכות החיים בבית מבלי לדאוג מבעלי הדירה שיזעמו על שביצעתם דבר בלתי הפיך. את הסורגים תוכלו להרכיב, לפרק ולקחת אתכם לבית החדש אליו אתם עוברים.

היתרונות של סורגי בטיחות שקופים לילדים

סורגים אלו בעלי כל היתרונות של סורגי בטיחות סטנדרטיים אחרים, ואף יותר מכך. סורגים אלו חזקים ובטיחותיים לשימוש – הם מחוברים חזק במיוחד למסגרת החלון ולא מאפשרים לילדים קטנים לעבור דרכם, גם לא מבין השלבים. הסורגים הינם שקופים, ובכך למעשה מאפשרים ליותר אור שמש טבעי להיכנס פנימה לחלל הבית, במקום שסורגים מתכתיים יבלמו אותו. סורגים אלו ניתן להתקין על גבי חלון עם תריסי גלילה, תריסי כיס ותריסי כנף. הם עמידים בפני תנאי מזג האוויר של ארץ ישראל – גם מאור שמש חזק וגם מרוחות וגשמים חזקים!

על ביטחון המשפחה לא מתפשרים

למי שמעוניין לשמור על בטיחות הילדים שלו מבלי להגביל אותם כאילו הם בבית הסוהר או בתא מעצר, סורגים לחלון זה הדרך הכי טוב שאתם יכולים לבקש. כאן תוכלו להשיג מבחר של סורגים לחלון איכותיים, חזקים ובטיחותיים שיעניקו לבית שלכם מראה טוב יותר והמון שקט נפשי לנפש. אנו מתחייבים למחירים נמוכים ומוצרים איכותיים שלא תמצאו בשום מקום אחר!

 

גינה

גינה בעיר: כיצד לעצב מרחב ירוק קטן עם השפעה גדולה

דמיינו שאתם חוצבים מקדש שליו בתוך האנרגיה השוקקת של העיר. הזמזום של החיים העירוניים אולי נראה כמו בן לוויה מוזר לרשרוש העלים ולניחוח הפריחה, אבל זה לא רק אפשרי; זה טרנספורמטיבי. בהשראת סימפוניית הטבע והקדנציות של חיי העיר, גן בעיר עומד כעדות לאיזון וליופי. אבל היציאה למסע של עיצוב שטח ירוק קטן בסביבה עירונית מגיעה עם מערכת משוכות ייחודית – חלל הוא מותרות מוערך, ובטון שולט לעתים קרובות על הקרקע.

קרא עוד »
נר ריחני

מדריך הבחירה: איך למצוא את הפתיל המושלם לנר שלך?

ההבהוב העדין של להבת נר יכול להפוך חללים רגילים למקדשים של רוגע, ולהפוך את האמנות העדינה של עשיית נרות לסוג של אלכימיה. אבל אלמנט חיוני אחד נשאר לעתים קרובות בצללים, וקובע בשקט את תוחלת החיים והבטיחות של זוהר הנר שלכם: הפתילה. גדיל פשוט עשוי להיראות חסר חשיבות, ובכל זאת הוא הכל חוץ מאשר – פתיל מושלם הוא פעימות הלב של כל נר, המתזמר את סימפוניית הריח והזוהר.

קרא עוד »