כיצד מתבצע איטום גגות נגד מים?

זו שאלה שעולה לא פעם בענף הבנייה. חשוב לדעת איך עושים איטום גגות כי זה יעזור לכם להבין את החומרים והשיטות בהם נעשה שימוש.

קיימות שתי דרכים עיקריות לאיטום גגות: על ידי מריחת ציפוי או על ידי הזרקת נוזל למבנה הגג.

הדרך הנפוצה ביותר לאטום גגות היא באמצעות תהליך הזרקת נוזלים, הכולל שאיבת כימיקלים על בסיס מים למבנה הגג.

השיטה הנוספת של איטום גגות היא באמצעות ציפוי הכולל מריחת שכבה אטומה על גבי מבנה הגג למניעת כניסת מים.

חלק מהחומרים הנפוצים ביותר המשמשים לאיטום גגות הם בטון, חימר וגומי.

איטום גגות הוא תהליך הכולל מריחת נוזל או ג'ל על פני הגג. תהליך זה יכול להיעשות ביד, בעזרת מרסס, או באמצעות אקדח צבע ללא אוויר.

איטום גגות הוא חלק מהותי בתחזוקת הבית. על מנת למנוע נזקי מים ועובש, כדאי לבצע איטום למים של הגג בהקדם האפשרי לאחר הבנייה.

ההיבט החשוב ביותר באיטום גגות הוא הקפדה על הכנה נכונה של הגג לפני תחילת התהליך. יחד עם זאת, קיימת חשיבות רבה מאוד לבחירת חברה לזיפות גגות שעושה שימוש בחמורים איכותיים וכאלו שיכולים לספק לכם את המיגון הטוב ביותר מפני חדירת מי גשמים.

 

החומרים הטובים ביותר לאיטום גגות מפני חדירת מי גשם

ישנם שלושה סוגים של חומרי איטום גגות:

1) איטום זפת וחצץ – זהו איטום סטנדרטי המיושם על כל משטח הגג. הוא אוטם את חיבורי הגג, סדקים וחדירה. זה יכול לשמש גם כציפוי דקורטיבי.

2) ביטומן שונה – זהו איטום על בסיס מים המשתמש באספלט כחומר הבסיס שלו. יש לו חדירות נמוכה וניתן להשתמש בו על גגות עם או בלי קרום. סוג זה של איטום יכול לשמש גם על משטחי בטון או מתכת

3) אספלט מגומי – אספלט מגומי זה מיוצר מגומי ממוחזר בצורה ידידותית לסביבה. יש לו חדירות נמוכה, מה שהופך אותו מתאים לשימוש על גגות עם או בלי ממברנות.

איטום גגות הוא תהליך של הגנה על הגג שלך מפני רטיבות, פסולת ונזקי מים. ישנם שלושה סוגים של חומרי איטום גגות – זפת, גומי ופוליאוריתן.

זפת: זפת היא סוג של איטום המשמש להגנה על גגות מפני נזקי מים. הוא עשוי מתערובת של אספלט ושמנים טבעיים. ניתן ליישם אותו על גגות בצורה נוזלית או כציפוי.

גומי: גומי הוא סוג נוסף של איטום המגן על גגות מנזקי מים וכן מפסולת כמו עלים ושלג.

פוליאוריטן: אטמי פוליאוריטן מונעים דליפות על ידי יצירת מחסום עמיד למים לגגות המונע מלחות או מי גשמים לעבור דרך הגג.

ישנם סוגים רבים ושונים של חומרי איטום גגות זמינים. הם משמשים להגנה על הגג מפני מים, רוח ולכלוך.

מכונת ייבוש

10 טיפים לשימוש נכון ובטוח במכונת ייבוש – מה שכל משתמש חייב לדעת

דמיינו את הזמזום העדין של מכונת הייבוש שלכם עובדת בשיטתיות, סימפוניה מודרנית של נוחות ויעילות. בקצב השוקק של חיי היומיום, במיוחד בגבולות הנעימים של הבתים בישראל, ההסתמכות על פלאי בית כאלה הולכת וגוברת. עם זאת, בתוך הסתמכות זו מסתתרת רשת של תפיסות מוטעות ונוף של סיכונים הנובעים משימוש לא נכון במכונות ייבוש. שילוב זה של הכרח וזהירות ממסגר את גישתנו כיום.

קרא עוד »