תכנון חזית בית מודרני

שלא כמו עיצוב דירה אשר כולל רק את החללים הפנימיים שלה, הרי שעיצוב בית פרטי כולל גם מרחב חיצוני אשר מהווה חלק חשוב ומהותי מעיצוב ותכנון כל פרויקט. אם אתם מעוניינים לעצב את חזית ביתכם בצורה מודרנית וייחודית, אין ספק שכדאי שתבחרו אדריכל בתים פרטיים מקצועי אשר יודע כיצד לשלב את האלמנטים המודרניים השונים בצורה הטובה ביותר בחזית הבית.

 

ההשפעה של המרחב החיצוני על החלל הפנימי

חשוב מאוד לדעת כי למרחב החיצוני אשר עוטף את הבית יש השפעה מהותית על כלל התכנון של המבנה, על המאפיינים שלו ועל הסגנון שלו. כאשר מתכננים בית פרטי יש להתחשב בגודל השטח החיצוני ואיזה חלק ממנו מתוכנן עבור המבנה עצמו. כמו כן, יש להתחשב בנוף אשר עוטף את הבית, סוג הקרקע, תנאי מזג האוויר בשטיח, כיווני האור, אופי המבנים הסמוכים לבית ועוד.

חלק מרכזי מאוד בתכנון אדריכלי של בית פרטי עוסק בחזות החיצונית של הבית אשר מוכתבת מהאופי של הסביבה לצד העדפות בעלי הבית וכן סגנון העיצוב של פנים הבית. את החזית הבית ניתן לעצב במגוון סגנונות שונים, אך אם החלטתם לעצב את ביתכם בסגנון המודרני, כדאי מאוד שתעצבו גם את חזית ביתכם בסגנון מודרני על מנת שהחוץ והפנים ישתלבו באופן הרמוני. תכנון ועיצוב חזית בית מודרני צריכים להתבצע בצורה המדויקת והטובה ביותר ועל כן חשוב לבחור עבור התהליך אנשי מקצוע מתאימים.

 

עיצוב מודרני- במה מדובר?

עיצוב בית מודרני הוא מונח שלא מעט אנשים נוהגים להשתמש בו כדי לתאר את סגנון העיצוב המועדף עליהם, אך לא ברור האם רבים מבינים מה הוא בעצם אומר. בניגוד לתפיסה הרווחת, העיצוב המודרני הוא עיצוב אשר החל להתפתח כבר בתחילת המאה שעברה והגיעו לשיאו בתוך מספר עשורים, עמוק באמצעה של אותה המאה. גם כיום נשענים על סגנון העיצוב המודרני בבניית בתים בסגנון מודרני של העת החדשה. סגנון עיצוב מודרני מביא עימו שורה של עקרונות ובהם פשטות בצורה ושימושיות, קווים ישרים ותצורות מרובעות, גימור קירות נקי ופשוט, חללים נקיים מוארים ופתוחים, דקורציות פשוטות ללא פרטים קטנים ועוד. העיצוב המודרני מתמקד בעיצוב קווים ישרים ופשוטים וחיבור וזרימה בין הפנים לחוץ וכן הרבה אור ושקיפות.

ניתן לקחת את עקרונות העיצוב המודרני בעיצוב חזית בית להרבה כיוונים שונים, לשלב אותם עם עקרונות אחרים מסגנונות עיצוב שונים ולהביא אותם לידי ביטוי באמצעות מגוון חומרי גלם, מרקמים, צבעים, פרופורציות ומתארים שונים.

 

עיצוב חזית בית בסגנון מודרני

עיצוב חזית בית בסגנון המודרני שם דגש על כמה דברים, ראשית כל, יש להקפיד על חזית א סימטרית ובלתי סדירה. שנית, כדאי מאוד ואף חשוב להבליט צורות גיאומטריות בחזית של הבית. כמו כן, כדאי מאוד לבחור בחלונות גדולים בחזית הבית וכן בחלונות עיליים. חומרי הגלם שמשתמשים בהם לעיצוב חזית בית מודרני הם: אבן, אלומיניום, זכוכית ועוד. בעיצוב מודרני כדאי מאוד לשלב בין חומרי הגלם השונים כאשר לא פעם ניתן לשלב גם עץ עם חומרי גלם נוספים. שילוב של עץ ואבן לדוגמא יכול להיות דבר מרשים מאוד ותואם לסגנון העיצוב המודרני. עיצוב החזית צריך לשדר אסתטיקה ויופי, באמצעות עיצוב באמצעות קווים נקיים ופשוטים.

 

 

מכונת ייבוש

10 טיפים לשימוש נכון ובטוח במכונת ייבוש – מה שכל משתמש חייב לדעת

דמיינו את הזמזום העדין של מכונת הייבוש שלכם עובדת בשיטתיות, סימפוניה מודרנית של נוחות ויעילות. בקצב השוקק של חיי היומיום, במיוחד בגבולות הנעימים של הבתים בישראל, ההסתמכות על פלאי בית כאלה הולכת וגוברת. עם זאת, בתוך הסתמכות זו מסתתרת רשת של תפיסות מוטעות ונוף של סיכונים הנובעים משימוש לא נכון במכונות ייבוש. שילוב זה של הכרח וזהירות ממסגר את גישתנו כיום.

קרא עוד »