מהם תריסים בלגיים

אם אתם משפצים את הבית שלכם או עוברים לדירה חדשה או משפצים את הבית שלכם, אחד הדברים שכדאי לכם לעששות זה לשדרג את החלונות בסלון ביתכם והתריסים. תריסים מהווים מוצר בסיסי שרבים משתמשים בו באופן יומיומי לצורך הצללה מהשמש החזקה בישראל. על אף שלא מעט אנשים בטוחים כי מדובר על מוצר פשוט למדי וקל להתקנה ועל כן ניתן לבחור בכל סוג תריסים באשר הם, חשוב מאוד להכיר את כלל התריסים הקיימים כיום ולבחור את האיכותיים ביותר והמתאימים ביותר לצרכים שלכם, לחלל ביתכם, לתקציב שלכם ועוד.

מהו תריס בלגי?

תריס בלגי הוא מערכת של תריסי רפפה שמשתלבים עם סדרת פרופילים בלגית. הפרופילים מעוצבים עם מסגרות צרות, קלות ועדינות בשילוב עם תריס בעיצוב מינימליסטי כאשר הפתיחה והסגירה של התריס היא קלה ונוחה מאוד. פתיחה של חלון בלגי מתבצעת כלפי חוץ וכך החלון מעניק מראה מרשים וייחודי מאוד לכל חלל שהוא מותקן בו. מעבר לכך, התריס עצמו הוא תריס אלומיניום איכותי שאיננו מחליד, עם אטמי גומי בין השלבים הרלוונטיים לאטימה מפני מים. מגנון הפתיחה והסגירה לרוב יהיה נוח ותואם למראה הבלגי והוא יכלול גם ידיות מעוצבות בסגנון רטרו.

היתרונות בתריס בלגי

תריס בלגי מגיע בעיצוב כפרי מרהיב ויפה והוא משלב בין פונקציונאליות לבין נוחות שימוש. הוא מעניק מוון רחב של יתרונות כגון: ראשית כל, הוא איננו מצריך תחזוקה שוטפת ובכדי לנקות אותה כל שצריך לעשות זה להשתמש במטלית לחה או רטובה. מעבר לכך, הוא נשאר עמיד ויפה לאורך שנים רבות והוא עמיד בפני חלודה. הוא מבודד רעשים חיצוניים בצורה הטובה  ביותר ועמיד בפני תנאי מסג האוויר שונים. ניתן להזמין את התריס המדובר במגוון צבעים שונים לבחירה והשילוב שלו מעניק לכל חלל שבו הוא מצוי מראה מעוצב ואסתטי. חשוב לדעת כי התריס עומד בתו תקן באיכות ישראלי ויש לו מסגרת עדינה ודקה שניתן ליצור איתה חלוקה פנימית של הפתח בעיצוב לפי בחירה. יש לקחת בחשבון את הגדלים והצורות השונות בבחירת הסגנון.

את התריס הבלגי ניתן לשלב בכל בית או בית עסק, כאשר חשוב מאוד להתאים אותו למידות החלל ובמיקום הנכון וזאת בכדי שהוא יהווה את הבחירה הטובה ביותר הן מבחינה דקורטיבית והן מבחינה פונקציונאלית.

התקנת תריס בלגי- מה חשוב לדעת?

חשוב מאוד לדעת כי עלות התקנת החלון כוללת את כל החומרים הנדרשים וכן הובלה והתקנה של החלון ועל כן, מראש כדאי לברר כמה יעלה לכם תהליך ההתקנה. המחיר יהיה בהתאם לגודל הפתח שבו עתיד להיות מותקן התריס. התקנת החלון צריכה להתבצע על ידי איש מקצוע כגון: קבלן אלומיניום אשר מכיר היטב את סוג החלונות המדובר ויודע כיצד להתקין אותם בצורה המקצועית והטובה ביותר. הקבלן צריך גם להעניק לכם אחראיות של לפחות שנה על התריס. אל תתפשרו על קבלן לא מספיק מקצועי שכן, העמידות של החלון והיכולת שלו להחזיק מעמד שנים רבות וטובות, תלוי במקצועיות ובאיכות העבודה של איש המקצוע שתבחרו.

אם אתם מעוניינים לבחור בתריס בלגי לביתכם, כדאי שתדעו כי כאשר מדובר על בניית מבנה חדש קל יותר להתקין כל תריס בלגי באשר הוא, אולם, כאשר מדובר על שיפוץ מבנה קיים מורכב יותר להתאים תריס בלגי ויש צורך להתאים את העיצוב של לעיצוב הקיים ובהתאם לגודל החלונות, דבר שידרוש כמובן דיוק והתאמה רבים.

מכונת ייבוש

10 טיפים לשימוש נכון ובטוח במכונת ייבוש – מה שכל משתמש חייב לדעת

דמיינו את הזמזום העדין של מכונת הייבוש שלכם עובדת בשיטתיות, סימפוניה מודרנית של נוחות ויעילות. בקצב השוקק של חיי היומיום, במיוחד בגבולות הנעימים של הבתים בישראל, ההסתמכות על פלאי בית כאלה הולכת וגוברת. עם זאת, בתוך הסתמכות זו מסתתרת רשת של תפיסות מוטעות ונוף של סיכונים הנובעים משימוש לא נכון במכונות ייבוש. שילוב זה של הכרח וזהירות ממסגר את גישתנו כיום.

קרא עוד »