דירות למכירה

אחת השאלות שמעסיקות אנשים המעוניינים לפרסם דירות למכירה, היא היכן ואיך ניתן לעשות זאת באופן הנכון והאפקטיבי ביותר. כמובן ששאלה זו גם כוללת את נושא העלויות של הפרסום, היבטים של זמן וטרחה, והכי חשוב – את המחיר הסופי שניתן לקבל על הדירה. אם גם אתם מתלבטים בעניין זה, חשוב שתקראו את השורות הבאות.

מכירת דירה אינה עניין של מה בכך, לא כמו שום עסקה אחרת שעשיתם בחייכם, אלא כמובן אם אתם משקיעים בנדל"ן ובמקרה זה הנושא בכתבה הבאה בוודאי מוכר לכם היטב. מטבע הדברים, תרצו לקבל את המחיר הגבוה ביותר שניתן עבורה בשוק, ולשם כך ייתכן שגם דאגתם לשפץ אותה, ובכל מקרה לנקות ולהכין אותה לקראת ביקורים של קונים פוטנציאליים. עכשיו רק נשארה השאלה, היכן הכי כדאי לפרסם? בואו נראה.

freepik

פרסום דירות למכירה בלוחות נדל"ן

לוחות הנדל"ן הם ללא ספק המקום הפופולארי והחם לפרסום דירות למכירה. הם מעניקים שורה ארוכה של יתרונות. לדוגמא, הלוחות האלו זוכים לחשיפה גבוהה מאוד של עשרות ומאות אלפי, ולפעמים אפילו מיליוני כניסות בחודש. נכון, ממש לא כולם ייכנסו לראות את הנכס שלכם, אבל הפוטנציאל גדול מאוד. כמו כן, הלוחות נוחים מאוד לשימוש המתעניינים ומספקים להם שלל מנועי חיפוש שמייעלים את המלאכה, החל בסינון לפי עיר ואזור, ועד למספר חדרים ומחיר.

עוד יתרון חשוב של פרסום דירות למכירה בלוחות נדל"ן, הוא שאין דמי תיווך. כלומר, אתם מקבלים בדיוק את המחיר שאתם רוצים על הנכס מבלי להפריש חלק מהסכום לידיו של המתווך, שיכול להיות בלתי מבוטל. אם ניקח לדוגמא דירה של מיליון וחצי ₪, עליה נלקחים דמי תיווך של 2% כמקובל, הרי שתגיעו לשלושים אלף ₪ על התיווך. למעשה, גם משרדי התיווך מכירים ביתרונותיהם של לוחות הנדל"ן, עד כדי כך שחלק גדול מהמודעות המפורסמות כיום מגיעות למעשה מטעמם.

כמובן שהחיסכון אינו רק עבורכם, אלא מגדיל במידה מסוימת את האטרקטיביות של הדירה, עבור אנשים שמחפשים נכסים בלי לשלם דמי תיווך.

פרסום באמצעות משרד תיווך

גם פרסום דירות באמצעות סוכן נדל"ן מביא כמה יתרונות בלתי מבוטלים. נכון שתיאלצו להיפרד מסכום לא מבוטל, אבל יש לו הצדקה. כך למשל, סוכן התיווך לוקח על עצמו את מלאכת השיווק ומנהל אותה, דבר המגדיל את החשיפה בפני קונים פוטנציאליים. כמו כן, לסוכן יש אינטרס שהמחיר יהיה גבוה, שכן ממנו נגזרת העמלה שלו, מה שאומר שיש לכם סיכוי להחזר מסוים של ההשקעה בשירותיו.

בנוסף, סוכני נדל"ן חוסכים לכם כאבי ראש הקשורים בהקפצת המודעה שוב ושוב בלוחות הדירות, פרסום במקומונים, ועמידה בקשר מול מתעניינים רציניים יותר ופחות. אכן, כל נושא הצגת הדירה וניהול המשא ומתן עליה יכול להיות מתיש, וכאן סוכן הנדל"ן בהחלט מוריד נטל מהכתפיים.

מכונת ייבוש

10 טיפים לשימוש נכון ובטוח במכונת ייבוש – מה שכל משתמש חייב לדעת

דמיינו את הזמזום העדין של מכונת הייבוש שלכם עובדת בשיטתיות, סימפוניה מודרנית של נוחות ויעילות. בקצב השוקק של חיי היומיום, במיוחד בגבולות הנעימים של הבתים בישראל, ההסתמכות על פלאי בית כאלה הולכת וגוברת. עם זאת, בתוך הסתמכות זו מסתתרת רשת של תפיסות מוטעות ונוף של סיכונים הנובעים משימוש לא נכון במכונות ייבוש. שילוב זה של הכרח וזהירות ממסגר את גישתנו כיום.

קרא עוד »