מנעולן מוסמך

קורסי ההכשרה של אנשי מקצוע מסוימים חייבים לכלול לא רק את הידע המקצועי כי אם גם אישורים מסוימים לעסוק במקצוע זה. במקרה של מנעולנים יש צורך בתעודת יושר מהמשטרה וגם אישור לעסוק בפריצת מנעולים משום שבלי זה לא תוכלו לפרוץ אותם חוקית ולגבות על כך כסף. הסיבה ברורה. פריצת מנעולים יכולה להיות גם חלק ממעשה פלילי ולכן כל מנעולן מוסמך חייב להוכיח שהוא גם מי שהוא טוען שהוא ולהציג את האישורים שקיבל.

קרדיט:freepik

שירותי מנעולנות

נהוג לחשוב ששירותי המנעולנים ניתנים רק בזמן פריצה למנעול שאין לו מפתח או שהתקלקל או נשבר שם משהו, אבל מדובר בשירות הרבה יותר רחב. בעולם שבו מנעולים הופכים להיות מתוחכמים הרבה יותר מאשר בעבר והצורך בהגנה הופך להיות קריטי מיום ליום, מנעולן מוסמך צריך לדעת כמה שיותר על כל סוגי הנעילה והמנעולים שמשתמשים בהם היום כדי להגן על בתים, מבני ציבור ועסקים. זה חלק בלתי נפרד מהעבודה, לא רק לפרוץ אלא גם להתקין ולבנות.

זמינות ונגישות לכל אזור הדרום

זמינות של מנעולן בבאר שבע לדוגמא, יכולה להיות מידית משום שבאזור הדרום יש בוודאי פחות עומס מאשר במרכז. הנגישות של מנעולנים שם לעסקים ולבתים שזקוקים להם גבוהה בגלל הפריסה הנוחה ויש לא מעט בעיות שמחייבות כמה שיותר הגנה מפני פלילים. חנויות ובתים רבים זקוקים למומחים לשיטות נעילה מתוחכמות ולכן הם יכולים להציע לכם את שירותי התקנת המנעולים הכי מתוחכמים. ממנגנונים פשוטים התקדמנו היום למנעולים ביומטריים או דיגיטליים ואת כולם חייבים לדעת.

מה מחפשים בדרום אצל מנעולנים?

הכי נפוץ למצוא מנעולן מוסמך שמטפל בפריצה בגלל שכחת מפתח או שהוא נשבר בתוך המנעול. גם מנגנונים תקולים ובריחים ישנים שכבר עבר זמנם מחייבים טיפול מקצועי של אנשי המקצוע. במקרים כאלה עדיף לא להוסיף טלאי על טלאי אלא להחליף את כל המנעול והמנגנון גם אם זה עולה יותר, משום שאחרת יגדל הסיכוי שתצטרכו שוב לקרוא למנעולן בפעם הבאה שהמנגנון יקרוס ויישבר. קודם יש לפרוץ את המנעול ואחר כך לפרק את המנגנון ולהחליף אותו לגמרי.

מתי עוד צריך להחליף מנעול?

יש סיבות שונות שבגללן צריך להחליף מנעול והן חשובות באותה מידה. הסיבה הראשונה היא כאשר מנעולן בבאר שבע בודק ומאשר שאין כבר מה לעשות והמנעול כבר אינו תקין וחובה להחליף אותו. גם כאשר נשבר בו מפתח ואי אפשר לחלץ אותו משם. סיבה נוספת היא בגלל פריצה לבית וכאשר ברור שעלולים לשכפל מפתח או כאשר שברו את המנעול. זה יכול להיות גם מסיבות של סכסוך אישי ומשפחתי שמחייב החלפת מנעולים. בעלי בתי נוהגים להחליף מנעול בין שוכר לשוכר, לדוגמה.

רק שירותי מנעולן אמין

כשאתם פונים לקבל שירות של החלפת מנעולים או פריצתם מכל סיבה שהיא, ודאו שאתם עובדים עם מנעולן שאתם סומכים עליו ושהזדהה לפניכם בלבד

מכונת ייבוש

10 טיפים לשימוש נכון ובטוח במכונת ייבוש – מה שכל משתמש חייב לדעת

דמיינו את הזמזום העדין של מכונת הייבוש שלכם עובדת בשיטתיות, סימפוניה מודרנית של נוחות ויעילות. בקצב השוקק של חיי היומיום, במיוחד בגבולות הנעימים של הבתים בישראל, ההסתמכות על פלאי בית כאלה הולכת וגוברת. עם זאת, בתוך הסתמכות זו מסתתרת רשת של תפיסות מוטעות ונוף של סיכונים הנובעים משימוש לא נכון במכונות ייבוש. שילוב זה של הכרח וזהירות ממסגר את גישתנו כיום.

קרא עוד »